ALU-Komplettrad
ALU-Komplettrad

FAQs

Hovedkategori: Bestilling
  1. Er artiklerne i shoppen disponibel?
  2. Hvem henvender jeg mig til ved spørgsmål om min bestilling?
  3. Hvordan kan jeg stornere en bestilling?
  4. Hvorfor bestille gennem internettet, og ikke per fax eller telefon?
  5. Kann jeg samle varer i kurven, og bestille senere?

Er artiklerne i shoppen disponibel?

Bestandsaktualiseringen af vores lager sker flere gange dagligt.


Hvem henvender jeg mig til ved spørgsmål om min bestilling?

Vores serviceteam står gerne til rådighed for Deres spørgsmål. Her finder de vores kontaktdata..


Hvordan kan jeg stornere en bestilling?

De kan afvikle en stornering ved "Min bestilling" eller ved vores serviceteam per fax eller telefon.


Hvorfor bestille gennem internettet, og ikke per fax eller telefon?

Gennem Webshoppen har de en tydelig tidsfordel. I modsætning til normale telefon- eller faxbestillinger, har de 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, adgang til vores bestand. Deres ordre går uden omveje, direkte til vores lager, og bliver der automatisk bearbejdet.


Kann jeg samle varer i kurven, og bestille senere?

Det er muligt.Faren består i, at artikler som De om morgenen, f.eks. sammen med kunden, har solgt som disponibel, ikke mere er på lager om middagen. gennem en aflægning af varen, bliver denne ikke reserveret. Derfor anbefaler vi, at sende ordren straks.


Kundelogin


Du er en privat kunde?

Hvis du ønsker at købe dæk til dit køretøj online, skal du klikke her.


Ikke kunde endnu?

Tilmeld dig nu gratis



© 2001-2019 Delticom AG - dinedaek.dk - swebc16