Du kan returnere varer til os indenfor 30 dage, men du skal dog bærer forsendelsesomkostningerne.
Disse er afhængige af returneringens tidspunkt i forhold til modtagelsen af varen/varerne og antallet af varer.
Tidensfristen for returretten begynder den dag, hvor varen/varerne leveres, altså allerede den første dag.Tabellen viser omkostningerne, der er afhængige af antallet af pakker og tidspunktet for returneringen for op til 20 stk. Du bedes være opmærksom på, at der kan gælde andre priser for dæk i stor størrelse.
Send venligst ingen varer til administrationen i Hannover, da vi ikke har mulighed for at tage imod varer der. Ved returnering af varer beder vi dig venligst først kontakte vores kundeservice:
dinedaek@delti.com, Telefon: (+45) 69918824 (mandag til fredag fra kl. 7 til kl.18)
Vores kundeservice vil bede dig oplyse årsagen til dit ønske om at returnere varen/varerne eller årsagen til en eventuel reklamation. Efter vi har fået et par oplysninger fra dig, som er nødvendige for en hurtig og effektiv administration, vil vi sørge for, at varen bliver afhentet hos dig.
Vi beder dig venligst benytte vor transportemballage, så varerne beskyttes mod beskadigelse. Dækkene skal i ren tilstand gøres klar til forsendelse og samles to og to. Du bedes særligt beskytte for- og bagsiden på fælgene/dækkene med tilstrækkeligt pap og tape. Vi forbeholder os retten til at gøre erstatningskrav gældende, hvis der opstår skader som følge af ukorrekt behandling eller mangelfuld emballering ved returnering. Transportfirmaet accepterer kun tilstrækkeligt emballerede varer.
Bemærk: Allerede monterede varer eller brugte varer kan ikke returneres, medmindre de hører under garantien. Vi henviser i den forbindelse til din pligt til at undersøge varen og påtale eventuelle mangler.
Hvis du ønsker at købe dæk til dit køretøj online, skal du klikke her.